10 sfaturi pentru un management al timpului eficient

Pentru ca timpul ne preseaza in fiecare zi din ce in ce mai mult trebuie sa invatam sa il utilizam cu o eficienta cat mai sporita. Acesta este un ” top ten ” al sfaturilor privind managementul timpului.
Dar, inainte de aceste ” reguli de aur ” este foarte bine sa ne gandim, sa analizam si sa reflectam putin asupra urmatoarelor afirmatii:

” Nu-ti vei gasi niciodata suficient timp pentru toate. Daca vrei sa ai timp, trebuie sa ti-l faci. ”
” Dureaza mai putin timp sa faci un lucru bine decat sa gasesti explicatii de ce nu l-ai facut bine. ”
” Doar cei disciplinati sunt cu adevarat liberi. ”
” Timpul este o resursa limitata; daca nu-l putem organiza bine, nu putem organiza bine nimic . ”

Tot ce trebuie facut este sa investim putin timp pentru a castiga mai mult timp.

10 sfaturi pentru un management al timpului eficient:

1. Fa lucrurile care necesita capacitatea maxima a creierului atunci cand esti cel mai odihnit.

2. Stabileste-ti rutina zilnica.

3. Fixeaza-ti termene limita pentru toate sarcinile si respecta-le.

4. Fixeaza perioade cand nu vrei sa fii deranjat.

5. Cand incepi un lucru, du-l pana la capat.

6. Prioritatile se pot schimba.

7. Fa un singur lucru odata.

8. Regula 60-40: planifica-ti doar 60% din timp, lasa restul pentru problemele si evenimentele surpriza.

9. Recompenseaza-te cand atingi un obiectiv.

10. Treci imediat la actiune.

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top