15 intrebari pe care trebuie sa ti le pui pentru a avea o relatie si mai buna cu clientii tai

1. Cum afla clientii potentiali de toate produsele disponibile pentru ei?
2. Cum afla clientii potentiali de toate produsele oferite lor de catre firma noastra?
3. Sunt satisfacuti clientii de produsele oferite de noi?
4. Sunt satisfacuti de felul in care le sunt oferite produsele noastre?
5. Nivelul satisfactiei clientilor creste sau scade?
6. Exista un sistem pentru a obtine informatii de la clienti despre nivelul lor de satisfactie fata de produsele noastre?
7. Cat de eficient este acest sistem?
8. Scoate el in evidenta care dintre caracteristicile produsului sunt cele mai importante pentru clienti?
9. Ne releva ce nivel de calitate este considerat acceptabil/dorit de catre clienti?
10. Ne arata cat ar fi dispusi clientii sa plateasca pentru diverse niveluri de calitate?
11. Ne ofera informatii despre alte nevoi si dorinte ale clientilor pe care ar trebui sa le luam in considerare?
12. Ce costuri ar fi necesare pentru a spori validitatea rezultatelor?
13. Sistemul genereaza schimbari la momentul oportun pentru a rezolva problemele clientilor?
14. Cum sunt comunicate problemele clientilor catre aceia care sunt in masura sa le rezolve?
15. Procedurile de solutionare sunt centrate pe nevoile clientilor?

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top