Ce sa facem si sa nu facem atunci cand scriem un email

Scriu articolul acesta pentru ca vrem nu vrem, emailul a inceput si va continua sa faca parte din viata noastra de zi cu zi. Dar, la ca atunci cand vorbim la telefon sau fata in fata cu cineva, si in scrierea unui email trebuie sa fim atenti la anumite aspecte care sa ne faciliteze acest proces de comunicare.
Mai jos regasiti cateva sfaturi pe care ar fi bine sa le luati in considerare atunci cand concepeti un mesaj electronic.

1. Folositi un subiect clar. Subiectul trebuie sa aibe legatura cu corpul mesajului. Este o prescurtare a continutului mesajului. In functie de cat de clar si concis este acesta emailul va fi deschis sau nu.

2. Utilizati saluturi adecvate. La fel ca intr-o scrisoare, nu uitati niciodata cui ii transmiteti acel email si care este cea mai buna formula de a il saluta si de a va lua la revedere. Este vorba de imaginea voastra.

3. Atentie la cum e scris emailul. Asa cum spuneam si mai sus, acesta reprezinta imaginea voastra si a companiei pe care o reprezentati. Nimanui nu ii place sa citeasca mesaje pline de greseli gramaticale, litere uitate, paragrafe care nu au legatura unele cu celelalte. Asa ca inainte de a transmite mesajul recititi-l.

4. Nu scrieti mesajul cu majuscule. In comunicarile electronice, scrisul cu majuscule sau folosirea a prea multe semne de exclamare sau intrebare, transmite doar ca urlati/tipati la persoana care citeste. Nu scrieti doar cu litere mici. Este neprofesionist.

5. Nu abreviati. De ce? Pentru ca inseamna ca nu ati dorit sa pierdeti timp cu scrierea acelui mesaj, implicit importanta in fata voastra a persoanei care primeste mesajul scade.

Sper sa va fie de folos acest articol si Haideti sa Gandim Altfel !

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top