Cresterea eficientei departamentului de vanzari

Foarte des sunt intrebat de catre directorii de vanzari si de catre antreprenori ce pot sa faca pentru a avea o rata de succes mai buna in urma leadurilor pe care le genereaza. Deseori acestia cred ca vina este a omului de vanzari. Insa, in majoritatea cazurilor ‘problema’ este undeva la mijloc.

 

In urma programelor de training de vanzari pe care le sustin pentru companiile din Romania si in urma proceselor de consultanta pe care le derulez am identificat ca foarte multe companii nu au o strategie coerenta in procesul de vanzare, niste pasi bine stabiliti si ca directorii companiilor nu monitorizeaza cum trebuie activitatea agentilor de vanzari. In acelasi timp, oamenii de vanzari nu se organizeaza eficient si astfel pierd foarte multe dintre oportunitatile ivite.

 

Cum nu se organizeaza eficient? Uita sa faca follow up; nu isi mai aduc aminte ce au discutat cu prospectul x, ‘pierd’ ofertele transmis, pierd datele de contact si asa mai departe.

 

Cea mai buna solutie pentru a imbunatati eficienta fiecarui om in parte si a departamentului de vanzari reprezentata de automatizarea proceselor si anume, folosirea unui CRM care ajuta atat omul de vanzari in organizarea activitatii cat si directorul la monitorizarea activitatilor si la a lua decizii eficiente in urma rapoartelor obiective pe care un astfel de sistem I le pune la dispozitie.

 

In acest fel vei reusi sa nu mai uiti cand trebuie sa revii la un client, sa ai toate datele clientilor intr-un singur loc, sa ai istoricul tuturor interactiunilor pe care le-ai avut un client, sa poti vedea in ce stadiu din procesul de vanzare se afla un client, sa vezi in ce stadiu din procesul de vanzare exista cele mai mult blocaje si sa iei decizii astfel incat sa le depasesti, sa tii o evidenta a clientilor pierduti si a obiectiilor acestora si nu numai.

 

Pentru a iti veni in ajutor am testat mai multe astfel de aplicatii si va pot recomanda cu incredere o aplicatie ce se numeste MiniCRM. O recomand intrucat iti aduce cel mai bun aport din punct de vedere al investitiei pe care trebuie sa o faci, fata de ceea ce ea iti ofera. Este dezvoltata atat pentru proprietarii de afaceri, pentru oamenii de vanzari dar si pentru responsabilii de marketing.

 

Asadar, ce mi-a placut cel mai mult la ce iti ofera acest CRM

-          Posibilitatea de a importa toti clientii, toti prospectii si toate leadurile pe care le ai in acest moment

-          Personalizarea aplicatiei 100% pe nevoile specifice ale companiei tale si pe pasii si strategia de vanzari pe care o folosesti

-          Suport life oferit in continuu de catre ei pentru implementarea platformei, pentru trainingul utilizatorilor, pentru personalizarea acesteia. Este foarte important!

-          Accesul online, de oriunde ai internet; chiar si de pe mobil (prin intermediul aplicatiei dezvoltate)

-          Facilitatea emiterii de facturi, atat fiscale, cat si proforma

-          Integrarea pe care o poti face intre aplicatia de CRM si formularul de contact de pe site, formularul de abonare de la newsletter si chiar Google Analytics (astfel incat sa vezi care este sursa fiecarui lead)

-          Posibilitatea de a atasa documente (oferte, contracte) la fiecare client in parte

-          Modulul de raportare care imi spune mie, ca manager, absolut tot ceea ce se intampla in si cu departamentul de vanzari si cu fiecare agent in parte

-          Integrarea si corelarea informatiilor din calendarul tau electronic cu aplicatia

-          Posibilitatea de a da taskuri oamenilor de vanzari

-          Poti transmite newslettere si campanii de emailling si poti urmari eficienta acestora

 

Gandeste-te efectiv ca in acest fel vei scapa de Exceluri, de contacte pierdute, de follow upuri uitate si de clienti care nu vin la tine in companie pentru ca pur si simplu oamenii de vanzari au uitat sa ii bage in seama.

Aceasta aplicatie o recomand companiilor mici si mijlocii; dar si antreprenorilor si freelancerilor care se implica in procesul de vanzare.

 

Cei de la MiniCRM iti ofera acum posbilitatea de a testa absolut gratuit aplicatia lor timp de o luna si iti ofera tot suportul necesar pentru testarea acesteia. Intra acum si fa-ti aici un cont si vezi cum functioneaza si decide singur ce beneficii iti poate aduce tie si companiei.

 

MiniCRM logo

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top