Cum demaram o campanie de telesales

Lansarea unei campanii de telemarketing

Ati inteles care sunt avantajele imense ale acestei metode moderne de vanzari si ati luat decizia de a lansa o operatiune de telemarketing! OK, dar cum incepeti? Poate pare putin bizar, dar cea mai potrivita cale de a incepe o astfel de actiune este analiza atenta a motivelor pentru care va suna actualii clienti. Chiar daca scopul final al telemarketingului este, de cele mai multe ori, oferirea spre cumparare a unui produs sau serviciu, de foarte multe ori veti organiza campanii de telemarketing pentru a stabili daca potentialul client a primit o factura proforma. Iata de ce, cand incepeti o campanie de telemarketing, trebuie sa va faceti, in primul rand, o idee extrem de clara in privinta motivelor pentru care sunteti sunat de actualii clienti. Printre aceste motive se vor regasi si:

* o comanda pentru un serviciu/produs,
* verificarea stadiului in care se gaseste comanda sa,
* intrebari legate de o factura,
* suport tehnic privind produsul/serviciul achizitionat,
* programare pentru asistenta tehnica,
* anuntarea unei modificari de cont, persoane de contact sau adrese,
* garantia produsului/serviciului cumparat,
* inscrierea la un seminar organizat de companie,
* cererea de cataloage sau brosuri informative,
* inaintarea unei solicitari speciale

Puneti o bifa pe casutele corespunzatoare motivelor apelurilor din partea clientilor si, analizandu-le cu atentie, veti descoperi directia in care puteti lansa o complexa operatiune de telemarketing.
Sfatul nostru
Cele mai bune raspunsuri la intrebarile care va framanta au fost deja date de catre… clientii dumneavoastra! Nu neglijati niciodata aceasta mina de aur pe care o aveti: clientii si exploatati-i la maximum. Cu eleganta, e adevarat, dar… fara mila.

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top