Cum sa le multumim clientilor fideli

Toata lumea stie ca este politicos sa multumesti. Clientii trebuie sa stie ca le sunteti recunoscatori pentru aportul adus, de aceea, orice fel de multumire va aduce un plus de umanitate marcii. In scurta analiza prezentata, vom lua in considerare un singur mediu de comunicare: e-mail-ul.

Aceste e-mail-uri de multumire pot fi impartite in trei categorii:
1. Multumiri imediate. Este important sa mentionam ca ne bucuram de incheierea unei tranzactii. Tonul si stilul folosite trebuie sa fie adecvate canalului in care clientul a actionat. Nu va zgarciti cu laudele daca s-au cheltuit multi bani.
2. Multumiri si urari de sarbatori. Sarbatorile sunt un motiv extrem de bun pentru a le fi recunoscatori clientilor fideli.
3. Multumiri surpriza. Ca si prietenii, clientii nu se vor simti pretuiti daca nu facem ceva in aceasta privinta. Trebuie sa le multumim din cand in cand.
Exista voci care spun insa ca trimiterea unui e-mail este un gest impersonal, care nu iese cu nimic in evidenta. E-mail-ul isi gaseste cel mai bine locul in campaniile de informare, inainte de vanzare.
In schimb, se poate face ceva la acre clientul nu se asteapta deloc, de exemplu sa primeasca o pizza. Sentimentul de bunavointa care este astfel creat deschide portite spre noi colaborari. Daca trimitem apoi un mail in care intrebam daca respectivul client cunoaste pe cineva care ne-ar putea folosi serviciilor, raspunsul ar fi, in cele mai multe cazuri, DA.
Cat despre urarile de sarbatori, acestea intra, cel mai adesea, la spam. O solutie buna ar fi, in schimb, trimiterea unui filmulet in care dumneavoastra si echipa cantati “La multi ani”. Gestul, cu siguranta neasteptat, arata ca va pasa.

Ideea de baza: fiti diferiti si asa veti reusi sa ramenti in mintea clientilor.

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top