Cum sa scrieti un material promotional de succes – partea a doua

Inainte de a citi articolul de mai jos , va recomand sa il parcurgeti prima oara pe acesta.

Si asa cum v-am promis continuam cu cateva sfaturi ce tin de conceperea materialelor promotionale, publicitare.

Cat de lung trebuie să fie mesajul?

- Nu exista o lungime standard, nici macar una recomandata.
- ‘ The more you tell, the more you sell ‘ .
- Mesajul trebuie sa mentioneze toate beneficiile.
- Scrie concis şi clar. Timpul potentialului client, mai ales in B-to-B, este pretios si   limitat.
- Ofera raspuns la toate intrebarile pe care cititorul si le poate pune inainte de a lua   decizia: ‘ Cumpar sau nu? ‘.

Layaoutul:

- Layout aerisit ! Nu incerca sa inghesui cat mai mult text posibil in cat mai puţin spatiu.
- Sparge blocurile mari de text cu subtitluri scrise cu corp mai mare, bold, colorate sau   subliniate cu culoare.
- Textele subliniate se citesc mai greu. Ai grija ca linia de subliniere sa nu atinga   literele.
- Nu folosi mai mult de doua fonte diferite intr-un mesaj!
- Textul scris italic e mai greu de citit, deci nu folosi italic pentru mai mult de un rand. – Daca vrei ca anumite cuvinte sa iasa in evidenta, scrie cu italic numai cuvintele   respective, nu toata fraza.
- De asemenea, textul scris cu MAJUSCULE este şi el mai greu de citit decat textul obişnuit   (plain).
- Culori: textul trebuie să fie negru sau o culoare foarte inchisa, iar fondul alb sau   foarte deschis.
- Nu folosi texte lungi scrise pe negativ. Se citesc     greu.
- Foloseste ‘ bullets ‘; textul devine mai usor de parcurs, paragraful mai aerisit, mai   prietenos.
- Cand ai mai multe beneficii de mentionat, nu scrie o fraza lunga care sa le contina pe   toate, ci pune-le unul sub altul.
- Atunci cand enumeri ceva ( beneficiile, secretele, avantajele ) si in subtitlu mentionezi   numarul secretelor respective, mai eficiente decat ‘ bullets ‘ sunt numerele.

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top