Despre comportamentul unui vanzator prin telefon

Oare ce face un bun vanzator prin telefon, telemarketer?

1. Atunci cand vorbeste la telefon se concentreaza si se retrage din alte activitati.
2. Prezinta fiecare idee separat, o izoleaza. Face un moment de pauza inainte de a aborda o noua idee.
3. Nu ii este frica daca interlocutorul sau gandeste in liniste.
4. Nu este descurajat de refuzuri, ci este motivat in asa fel incat va evita folosirea a ceea ce a facut prost in urmatoarele convorbiri.
5. Pune accentul pe obiectii si le trateaza ca pe o baza de argumentare.
6. Concluzioneaza mereu folosind un ton ferm.
7. Zambeste indiferent de rezultatul convorbirii.
8. Cunoaste intotdeauna raspunsul la obiectiile pe care clientii le au.
9. Nu citeste un script sau un ghid de converssatie.
10. Este intotdeauna natural.

Va doresc spor in vanzari pentru anul acesta si haideti sa gandim altfel !

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top