Expresii, cuvinte, atitudini recomandate in relatia cu clientii si in vanzari

Expresii, cuvinte, atitudini recomandate in relatia cu clientii si in vanzari. Lista propusa de Alex Dinu si TraininguriSpecializate.Ro

Atitudine pozitiva

Limbaj pozitiv

Puneti in valoare clientul, evitand prea multi: “ eu “, “ mie “, “ noi “

Utilizati frecvent numele clientului

Evitati scuzele

Evitati discutiile care nu au legatura cu subiectul

Nu folositi fraze lungi, nu folositi termeni mult prea tehnici

Intotdeauna incepeti cu o propunere interesanta pentru client

Folositi intotdeauna timpul prezent

Induceti mereu ideea ca oferta este in mod special adaptata nevoilor clientului

Personalizati mereu ofertele si propunerile

Prezentati mereu beneficiile produsului si ale ofertei

Cu cat asculti mai mult cu atat vei vinde mai mult .

 

AI NEVOIE DE CUVINTE?

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top