Alex Dinu Trainer Vanzari, articole despre vanzari, negociere, strategii de marketing, telesales, dezvoltare profesionala / Social / IAB Forum Romania, a treia editie – Pret special pentru cei care citesc AlexDinu.Ro

IAB Forum Romania, a treia editie – Pret special pentru cei care citesc AlexDinu.Ro

Pentru ca esti abonat AlexDinu.Ro investesti doar 40 de Euro. Un pret special pentru evenimentul de referință al industriei de publicitate online din Romania.

INSCRIE-TE ACUM DIRECT PE WWW.IABFORUM.RO

SAU SCRIE-MI LA ALEX@ALEXDINU.RO

UN REPREZENTANT AL IAB ROMANIA VA LUA LEGATURA CU TINE PENTRU A ITI REZERVA LOCUL LA CEL MAI IMPORTANT EVENIMENT AL INDUSTRIEI DE PUBLICITATE ONLINE DIN ROMANIA!

INVESTESTI DOAR 40 DE EURO INTRUCAT ESTI UNUL DINTRE CITITORII WWW.ALEXDINU.RO

Ediția a treia a IAB Forum România,  evenimentul de referință al industriei de publicitate online locală,  va avea loc pe data de 1 octombrie, la White Club București. Evenimentul, organizat de asociația non-guvernamentală IAB (Interactive Advertising Bureau) România, va oferi o perspectivă de 360 de grade asupra industriei de publicitate online prin temele abordate: storytelling, tendințe și evaluarea rezultatelor în mediul digital.

In cadrul editiei de anul acesta, Gemius, lider in domeniul cercetarii internetului in regiunea EMEA, va prezenta primele rezultate ale studiului gemiusAudience. Studiul ofera informatii unice referitoare la utilizatorii romani de internet si pune la dispozitie rezultate utile pentru intreaga industrie locala. Publisherii pot adapta continutul pentru a satisface mai bine nevoile utilizatorilor, pot determina cele mai bune modalitati de promovare a site-ului si pot oferi o imagine completa a comportamentului utilizatorilor de pe site-ul lor.  Agentiile de media pot identifica site-urile cele mai frecventate de publicul tinta al campaniilor publicitare online, astfel incat sa maximizeze audienta atinsa si sa comunice  cu  utilizatorii  acolo unde acestia isi petrec cel mai mult timp. Folosind studiul gemiusAudience, advertiserii pot intelege mai bine utilizatorii de internet si pot indentifica cele mai bune  metode  de  utilizare a  mediului online in comunicarea cu clientii lor.

Alte subiecte ce urmeaza a fi prezentate la conferinta sunt:

·        The power of context – Stefan Chiritescu, Director of Innovation, BBDO
·        Relatia Brand-consumator, love story cu nabadai – Gabriel Patru & Stefan Andrei, Integrated Communication Director, Media Direction/ Exact CC.
·        CSR vs Banking (studiu de caz) – Raluca Barbu, Social Media Coordinator, Piraeus Bank
·        Social Media Context and Brand Succes ( A McDonald’s Case Study) – Alexandra Olaru, Director HR si Comunicare, McDonalds Romania
·        Life on Digital Planet Brand – research on the impact of digital over the brand strategy  – Caroline Henne, Regional Business Development Director, GfK
·        Sex, holidays and football – Dimitris Karpouzas, Head of Digital, MSPS Greece
·        Online content – Message or Massage? -  Cristina Bazavan, Blogger
·        Driving brand results through digital creativity – Vasile Alboiu, Creative Director, SeniorHyper
·        The Path to Automated Trading –                 Patrizio Zanatta, Sales Director EMEA, Rubicon
·        New Technology Trends Shape the Ecosystem of Devices  – Ionut Gaota, Windows Business Group Manager, Microsoft

Pentru inscrierea la eveniment va rugam sa folositi site-ul www.iabforum.ro . Taxa de participare pentru abonatii The Markers si AlexDinu.Ro este de doar 40 eur/ pers.

Va asteptam cu drag la evenimentul industriei de publicitate online, unde puteti afla noutati, tendinte si know-how in publicitatea online, precum si intra in legatura cu specialist locali si internationali din industria digitala.

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top