Faci vanzari online sau marketing online? Iata cateva idei pentru cresterea eficientei

1. Incadreaza-ti actiunile de marketing si mai ales reducerile pentru produse si/sau servicii intr-o anumita perioada de timp

 

Oamenii trebuie sa fie oarecum ”constransi” ca sa treaca la actiune. Arata-le ca reducerea este valabila doar pentru o anumita perioada de timp, scurta, pentru un anumit stoc etc. Poti folosi popup-uri care sa le apara celor care viziteaza paginile tale si care sa le ofere o reducere valabila 5 minute la un anumit produs din categoria care ii intereseaza pe ei.

 

2. Peste tot trebuie sa ai elemente de ”call to action”

 

Pe orice pagina, la orice produs sau serviciu trebuie sa ai aceste elemente, Indruma-i pe oameni sa treaca la actiune. Exemple: ”Cumpara acum”, ”Contacteaza-ne acum” etc. Nu trebuie sa astepti ca oamenii sa actioneze singuri. Trebuie sa ii indrumi tu si sa le ceri sa treaca la actiune.

 

3. Nu ii lasa balta pe cei care abandoneaza cosul de cumparaturi

 

La nivel mondial, statisticile arata ca 70% dintre cei care pun produse in cosul de cumparaturi abandoneaza comanda. Totusi, poti sa iti imbunatatesti rata de conversie si ROI-ul, daca le trimiti un email de ”recuperare” celor care au abandonat cumparaturile. Eventual, le faci o oferta speciala pentru produsele pe care le-au avut in cos. In acest fel poti sa ”intorci din drum” 20%-30% din ei.

 

4. Focuseaza-ti atentia pe retentia clientilor existenti, pe upselling

 

Iti spun doar atat: te costa de 10 ori mai mult sa transformi un potential in client decat te costa sa vinzi in plus catre un client deja existent. Nu iti lasa clientii sa uite de tine.

 

5. Fa follow up

 

Da-le clientilor un telefon dupa ce le-ai trimis comanda. Multumeste-le. Intreaba-i daca sunt multumiti, daca a ajuns produsul cum trebuie, daca au intrebari despre modalitatile de utilizare pentru produs. Arata-le clientilor ca nu te-au interesat doar banii lor si ca esti interesat de ei si dupa ce au cumparat de la tine. In acest fel vei reusi sa cresti increderea pe care acestia o au in brandul tau.

 

 

 THE MARKERS – REMARCABILI IN DEZVOLTAREA AFACERILOR

The Markers Consult

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top