Reguli pentru comunicarea prin email

Comunicarea prin email – reguli simple pe care trebuie sa le aplici ori de cate ori trimiti un email

1. Foloseste un subiect scurt, clar, usor de inteles, care sa rezume continutul emailului, Subiectul face diferenta: in functie de acesta emailul va fi deschis sau trimis la ”cosul de gunoi”.

2. Adapteaza-ti formula de salut interlocutorului. Personalizeza mesajul inca de la inceput cu numele interlocutorului.

3. Foloseste spatiere intre paragrafe, intre fraze. Este mult mai usor de citit si de parcurs.

4. Citeste emailul cap-coada inainte de a il trimite. Ai grija la literele ”mancate” sau la greselile gramaticale. Textul din email te reprezinta.

5. Nu scrie numai cu majusculu. Nu pune multe semne de exclamare. Scrie exact asa cum ai invatat la scoala. Incepe o propozitie cu litera mare, nu cu litera mica. Nu uita! Continutul emailului te reprezinta.

6. Evita folosirea abrevierilor. Ele denota faptul ca ai scris in graba si ca nu acorzi atentie suficienta interlocutorului tau.

Va doresc spor la vanzari!

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top