Regulile de aur ale agentului de telesales !

1. Nu poti vorbi si asculta in acelasi timp !

2. Intotdeauna problema posibilului client este cea mai importanta !

3. Intreaba atunci cand nu intelegi ceva !

4. O ezitare din partea persoanei apelate, o pauza, nu inseamna neaparat ca acesta si-a terminat de prezentat punctul de vedere !

5. Elimina orice alt punct de interes care te-ar putea distrage de la discutie !

6. Asculta ideile clientului, nu doar cuvintele pe care le rosteste. Nu toti oamenii s-au nascut cu darul oratoriei !

7. Utilizeaza, oricand este posibil, interjectii sau cuvinte care sa exprime intelegere si entuziasm: ‘Da!’, ‘Superb!’, ‘Senzational!’.

8. Nu te certa cu potentialul client nici macar in mintea ta !

9. Nu sari direct la concluzii. Lasa-l pe client sa respire !

10. Cu cat vei asculta mai mult, cu atat vei vinde mai mult !

 

www.trainingurispecializate.ro

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top