Training

Contacteaza-ma!

Contacteaza-ma acum si iti ofer consultanta gratuita pentru stabilirea celei mai bune strategii de dezvoltare pentru compania ta, dar si pentru angajatii tai!

 

Care sunt beneficiile principale ale unui training sustinut pentru angajatii companiei tale?

 

 1. Vei avea angajati mai bine motivati si mai bine pregatiti.

 2. Vanzarile, cifra de afaceri si profitul companiei tale vor creste.

 3. Satisfactia clientilor companiei tale va creste astfel incat vor veni si vor cumpara din nou si din nou si din nou de la tine.

 4. Eficienta angajatilor va creste in urma eficientizarii proceselor de comunicare, de management etc.

 5. Angajatii nu vor mai putea spune “Nu stiu. Nu am fost instruit.”

 

Prin ce difera trainingurile sustinute de mine:
1. Sustin traininguri doar in domeniile in care am experienta practica, prin urmare tot ceea ce veti invata in urma unui training a fost aplicat si verificat pe piata din Romania
2. Trainingurile sunt practice in proportie de peste 80%. Daca doriti sa vina un trainer care sa va citeasca dintr-o carte sau sa va prezinte cateva zeci de slide show-uri NU apelati la mine
3. Folosesc metode de invatare nonformala/experentiala, iar rezultatele se vad imediat
4. Nu fac doar training si consultanta, ci sunt practician in domeniile pentru care livrez training

 

Traininguri pentru tine si pentru compania ta:

 

 1.  Training Vanzari:

Prin intermediul acestui training de vanzari, vom afla impreuna cine sunt clientii nostri, cum trebuie abordat fiecare in parte, care sunt nevoile fiecaruia dintre ei, ce si mai ales cum trebuie sa le vindem, cum le asiguram serviciile post vanzare, cum le vindem mai mult, cum ii facem sa ne recomande mai departe si multe alte lucruri practice din domeniile: vanzari, negociere, managementul echipei, comunicare, customer care, managementul timpului, marketing si stabilirea obiectivelor.

 

2.  Training Negocierea in Afaceri:
In fiecare zi, cu siguranta va confruntati cu numeroase situatii in care doriti sa obtineti ceva de la persoanele din jurul dvs., fie ei colegi, parteneri, prieteni.
Nimic mai simplu! Cu ajutorul acestui curs, va veti pune in valoare calitatile de negociatori. Cursul ofera solutii practice si trucuri eficiente ce va vor ajuta sa obtineti ceea ce doriti de la cei din jur, indiferent ca e vorba despre negocierea unui contract important pentru companie sau de negocierea gestionarii unui proiect nou cu subalternii tai.Cum se pregateste negocierea, cum se stabileste stilul comportamental al clientului in functie de profilul sau si cum puteti folosi aceasta informatie in mod eficient, diverse strategii de negociere si tactici de manipulare, toate aceste informatii sunt incluse in acest curs complet. Include si 4 ore de training in vanzari. Putem chiar negocia, evident!

 

3. Training Telesales:
Comunicare clara si concisa, Ascultare activa, Tehnici de vanzare, Determinarea clientului sa actioneze in felul dorit de voi.  Transformarea obiectiilor in argumente, Atitudini si expresii recomandate… Intr-un cuvant: Totul!
Ii invat pe angajatii tai sa vanda prin telefon. Doar telefonul il aduceti voi ! Include si 4 ore de training in vanzari

 

4. Training Customer Care:
Clientul trebuie respectat, convins, lamurit, calmat, tinut de mana pana cand va face ce ne dorim noi. Evident, toate acestea se pot face la telefon sau fata in fata.
Dar pentru asta, ai  nevoie de angajati instruiti, intelegatori si capabili sa stie exact nu numai ce sa spuna, ci si cum sa spuna.
Veti fi surprinsi, dar acest “cum” conteaza foarte mult. Tot ce va trebuie este atitudinea potrivita si cunostintele necesare. Plus vointa de a reusi.

 

5. Training Comunicare Eficienta:
Orice manager stie ca cea mai mare problema a unei companii este lipsa unei comunicari eficiente, pentru ca de aici, din interior, porneste totul.
De aceea va propunem un curs care include chiar si modalitati de gestionare a conflictelor. “La pachet” va oferim diferite tehnici ale limbajului verbal, paraverbal si nonverbal, precum si organizarea si folosirea diferitelor canale de comunicare din interiorul companiei. Totul pentru ca din aceeasi zi (ziua efectuarii cursului) sa nu mai existe scuze de genul… “n-am stiut, nu mi-a spus, n-am inteles”. Acelasi lucru este aplicabil si pentru comunicarea cu clientii companiei voastre.

 

6. Training Project Management:
Managementul implica prevedere, organizare, control, antrenare si coordonare, iar maiestria managerului se reflecta direct in succesul proiectului pe care il conduce.
Coordonarea unui proiect este complexa si dispune de teorii, vocabular de specialitate si un arsenal de metode specifice. Vreti sa aveti proiecte perfecte si maxim de eficiente?

 

7. Training Marketing Direct.

Totul incepe cu marketingul. Marketingul direct este un instrument de vanzari cu o eficienta net superioara altor forme de marketing si asta pentru ca abordeaza fiecare client in mod individual (i se adreseaza pe nume), facandu-i o oferta exact pe domeniul lui de interes. E practic imposbil ca cineva sa ignore un astfel de mesaj care manifesta atata grija pentru persoana sa. Insa marketingul direct este plin de secrete. Hai sa aflam impreuna care sunt acestea.

 

8. Training Managementul Echipelor.

Puterea unei companii sta in echipa din care este ea formata. Rezultatele echipelor se vad in rezultatele companiei. Tu ce rezultate vrei sa aibe compania ta? Trebuie sa ai manageri pregatiti astfel incat sa poata conduce echipele companiei catre excelenta. O echipa se formeaza si se instruieste. Un manager trebuie format si instruit. La acest training vom intelege totul despre: managementul conflictelor, motivatie, comunicare, evaluarea rezultatelor, acordarea si importanta feedbackului si multe altele.

 

9. Strength Deployment Inventory®
SDI este un instrument profesional, dovedit, care ajuta la imbunatatirea eficientei individului si a aechipei. De asemenea este cel mai bun instrument la nivel international care ajuta in descoperirea motivatiei oamenilor si in managementul conflictelor. Programul este bun atat pentru manageri, pentru isi cunoaste echipa si pentru a sti cum sa lucreze cu fiecare in parte, pentru echipa de vanzari, pentru isi cunoaste mai bine clientii si pentru a sti cum sa il abordeze pe fiecare in parte, efectiv pentru oricine lucreaza cu oameni. Recomandat si pentru trainingurile de vanzari.

 

10.Servicii de consultanta operationala, manageriala si de dezvoltare.
Cat se poate de simplu. Contacteaza-ma cat mai repede si iti voi oferi consultanta gratuita pentru stabilirea celei mai bune strategii de recrutare, dezvoltare, flux operational pentru compania ta

 


11.Coaching pentru echipele de vanzari.

Coaching-ul este o forma simpla si eficienta de crestere individuala, in care clientul si coach-ul creeaza o alianta pentru a sustine dezvoltarea personala si competentele clientului. Aceasta relatie puternica ii ajuta pe clienti sa renunte la ceea ce sunt in favoarea a ceea ce isi doresc sa devina.Coaching-ul de succes functioneaza pentru persoane in viaţa lor personala sau profesionala, pentru directori si altii in afaceri, dar si pentru echipe sau grupuri, pentru a le dezvolta eficienta in special in gestionarea schimbarii.
Am format pana in momentul de fata peste 200 de oameni de vanzari. Acesta este motivul pentru care trebuie sa ma contactezi.

 

Etapele realizarii unui training personalizat pentru compania ta:

 

 

Ma  informezi despre obiectivele pe care compania ta doreste sa le obtina ca urmare a acestui program de formare profesionala, cu scopul ca eu sa pot propune cele mai bune alternative de continut si metoda de livrare.

Informatiile de baza care sunt necesare:

a)                  Cum se incadreaza acest Training in programul general de formare (daca exista) al personalului companiei?

b)                  Exista un proces de evaluare al nevoilor de training anterior cererii de oferta pentru acest training? Daca da, care este rezultatul?

Daca nu, eu voi realiza evaluarea nevoilor de training prin interviuri cu echipa de management precum si cu personalul direct implicat.

 

1.                 Documentarea completa a profilului participantilor

In vederea realizarii unui plan de training care sa corespunda profilului participantilor, inainte sa propun o structura de training, tu vei fi rugat sa transmiti, pentru fiecare participant, un formular completat alaturi de un CV actualizat.

 

2.                 Stabilirea continutului exact al trainingului

Pe baza informatiilor colectate voi propune un plan de training, pe care il vei aproba sau modifica, dupa caz.

 

3.                  Design-ul sistemului de evaluare al progresului participantilor in privinta comportamentului vizat, pentru perioada dintre training si sesiunile de follow-up. Vom stabili care sunt mijloacele prin care progresul participantilor poate fi documentat si evaluat, astfel incat investitia in formarea profesionala sa fie cat mai eficienta.
In aceasta etapa de proiect se va stabili si modalitatea de raportare a rezultatelor trainingului.

 

4.                 Realizarea formularului de feedback

Planul de training aprobat va fi utilizat drept ghid pentru realizarea formularului de feedback prin care se va face evaluarea trainingului.

 

5.                 Realizarea trainingului

Programul si continutul de training vor fi prezentate, conform orarului stabilit de comun acord  cu tine.

 

6.                 Feedback training  & sesiuni de follow-up

Programul va fi evaluat in conformitate cu feedback-ul primit din partea participantilor.

Fiecare grupa va beneficia de doua sesiuni de follow-up de 4h, programata la un interval de timp de 2 luni. Fiecare sesiune de follow-up are drept scop evaluarea punerii in practica a abilitatilor dobandite si realizarea unor noi exercitii de practica.

 

 

 

 

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top