Tehnici de vanzare: despre garantia produselor sau a serviciilor pe care le vinzi

Una dintre cele mai intalnite obiectii de cumparare este lipsa increderii. Oamenii nu cumpara pentru ca nu au incredere in produsele sau serviciile tale sau pentru ca nu au incredere in tine.
In varianta in care nu au incredere in tine, ceea ce trebuie sa faci este sa incepi sa construiesti o relatie cu potentialul client. Sa lasi deocamdata deoparte ideea de a ii vinde si sa te gandesti cum sa ii demonstrezi ca esti un om de incredere.

Pentru lipsa increderii in serviciile si in produsele tale, cea mai eficienta metoda de a demonta obiectia este de a ii oferi clientului o garantie. O garantie care sa ateste si sa aduca un plus de incredere in beneficiile pe care le promiti.
Ca aceasta garantie sa fie eficienta incearca sa utilizezi sfaturile de mai jos. Testeaza si o sa vezi daca functioneaza sau nu. Dar nu uita, gandeste altfel si treci la actiune. Acum!

1. Asigura-te ca garantia este scrisa simplu, clar si credibil.
2. Fa garantia vizibila, astfel încat sa fie remarcata de absolut orice cititor.
3. Confera-i importanta si valoare (cel mai des – printr-o margine gen certificat).
4. Garantia semnata de o persoana influenta e mai eficienta.
5. Cu cat perioada de garantie e mai lunga, cu atat clientul capata mai multa incredere si se decide mai rapid sa comande.

Cititi mai departe pe blog si alte articole despre tehnici de vanzare aplicate pe piata din Romania.

Va doresc spor la vanzari !

Comentarii

comentarii

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletterul nostru pentru a primi gratuit informatii specializate relevante pentru dezvoltarea ta profesionala si personala.

E-mail:

   

To Top